lördag 14 januari 2012

2012 JANUARI FÖDELSEDAGSFEST HOS ANDREAS HULTQVIST

Lägg till bildtext

Här Ser  Vi  Mattias Melin , Fredrik Jakobsson Och  Hanna Granh.  På  Min FÖDELSEDAGSFEST.
Här Ser Vi  Mattias Melin , Fredrik Jakobsson Och Hanna Granh.
Här Ser Vi  Mattias Melin , Fredrik Jakobsson Och Hanna Granh. Mina Gäster Tycks Trivas Med Tillvaron På Festen.
Här Ser Vi Mattias Melin , Fredrik  Jakobsson Och Hanna Granh I Sin Fina RÖDA TRÖJA.
Här Ser Vi  Mattias Melin ,  Fredrik Jakobsson Och Hanna Granh.
Här Ser Vi PERSONLIG -  ASSISTENT  ALICIA Feurst, Sara Malm Och Joakim Bjarnle.
Här Ser Vi PERSONLIG - ASSISTENT ALICA Feurst ,  Sara Malm Och Joakim Bjarnle. I Min Vardagsrumssoffa På Min FÖDELSEDAGSFEST.
Här Ser Vi PERSONLIG - ASSISTENT  ALICIA Feurst , Sara Malm Och  Joakim Bjarnle.












Här Ser Vi Frida Johansson En Av  Mina Grannar Som Kom Till Min FÖDELSEDAGSFEST.
Här Ser Vi Linda Sigblad , PERSONLIG -  ASSISTENT ALICIA ,  Sara Malm Och Joakim Bjarnle.
Här Förs Djupa Som Låga Diskutioner Eller Samtal Om Man Så Vill.
Här Ser Ni Hela Gänget Runt Mitt Vardagsrumsbord.
Här Ser Ni Hela Gänget IGen Runt Mitt Vardagsrumsbord Nu I LÖRDAGS - KVÄLL.
Här Ser Ni En  Bild Bakifrån På Hela Gänget Eller På Mina Gäster På FÖDELSEDAGSFESTEN.
Här Ser Ni Ännu En Bild På Alla Mina Gäster Bakifrån.
Nu Har Det Kommit Fram Fruktsallad Och PRINSESSTÅRTA Och Drömmar. Samt Glass.
Nu Ser Ni  Att Festen Är I Full Gång.
Här Ser Ni En Närbild På Det Som Bjöds På.
Här Ser Ni En Till Närbild På Vad Som Bjöds På Nu I LÖRDAGSKVÄLL.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar