söndag 12 februari 2012

2012 FEBRUARI VINTERBILDER DALVIK

Här Ser Vi  VINTERBILDER På DALVIKSRINGEN.
Här Ser Vi HÖGHUSEN Vid DALVIKSRINGEN.
Här Ser Ni Det Fina VINTERVÄDRET Som Även Var UPPE På  DALVIK.
Här Ser Vi Att Det Nu Kommit Mera SNÖ I JÖNKÖPING NU.
Så Här SOLIGT Och Med SNÖ På MARKEN UPPE På DALVIK.
Här Ser Vi DOM LÅGA HUSEN Vid DALVIKSRINGEN.
Här Ser Vi   HÖGHUSEN På DALVIKSRINGEN JÖNKÖPING.
Här Ser Vi Dom Låga HUSEN Vid  DALVIKSRINGEN.
Här Ser Vi Hur HÖGA HUSEN Är Vid DALVIKSRINGEN.
Vi Ser Även ANNTENERNA På TAKET Vid DALVIKSRINGEN.
HÖGHUSEN På DALVIKSRINGEN SYNS JU VIDA OMKRING I JÖNKÖPING.
Här Ser Vi BILARNA Som Står Parkerade Efter Gatan. Vid DALVIKSRINGEN.
Här Ser Vi Den BLÅA VACKRA HIMLEN Och SOLSKENET UPPE På DALVIKSRINGEN.
Här Ser Dom LÅGA HUSEN Som RIKSBYGGEN ÄGER Och HÄR SER  VI RIKSBYGGENFLAGGAN Med BJÖRKARNA Runt Gården.
Här Ser VI Att Det Var DAGSMEJA I SÖNDAGSEFTERMIDDAG. Vi Ser Att GRÄSMATTAN BÖRJAR SYNAS IGEN.
Här Ser Vi Den KLARBLÅ HIMLEN Och HÖGHUSEN VID DALVIKSRINGEN.
Vi Ser HÖGHUSEN Som Ett LANDMÄRKE I JÖNKÖPING Och FÖR FLYGET.
Nu Blir Det Vår Så OCKSÅ I JÖNKÖPING Och LJUSARE DAGAR.
DAGARNA BLIR LÄNGRE Och LJUSARE. Och I SLUTET PÅ MARS BLIR DET SOMMARTID.
Här Ser En Rad Med BILAR SOM Står Parkerade Efter GATAN VID DALVIKSRINGEN.
Här Ser Vi Husen FRAMIFRÅN SÄTT. DOM FINA HÖGHUSEN.
Dessa HÖGHUS VID DALVIKSRINGEN BYGGDES UNDER 50-TALET - 60-TALET.
Här Gäller Det Att INTE LIDA AV HÖJDSKRÄCK.
Vi SER HUR EFTERMIDDAGSSOLEN LYSER OCH EN LJUSBLÅ HIMMEL.
Ni Ser Här Träden Runt Omkring Och Hur SNÖSMÄLTNINGEN Nu Satt Fart ORDENTLIGT.
Här Ser Ni Att Det Blivit DAGSMEJA.

1 kommentar: