söndag 23 oktober 2011

2011 OKTOBER ALLAKANKÖREN KRISTINE KYRKAN





Här Ser Vi  En Av  Våra Körledare Åsa W Ta Nattvarden.




Ja Då  Var Det Slut På Nattvarden För Den Här Gången .








Nu Är Det Dags För Komminister / Diakonen Att Ta Emot Nattvarden.






En Liten Nigning Av Komminister / Diakon  Vid  Nattvarden .



Här Ser Vi Församlingsledaren Ta Emot Nattvarden  IFrån Komminister / Diakonen. Vi Ser Även En Av Våra Körledare Åsa W  Som Leder ALLAKANKÖREN.  Vi Ser En Bild Bakifrån På  Annika  Kördeltagare  i ALLAKANKÖREN.




Här Ser Vi  En Av Församlingsledarna i KRISTINE -  LJUNGARUM Församlingar  i  KRISTINE KYRKAN  Ta Emot Nattvarden Av Komminister / Diakonen.




Här Ser  Ryggen På  Församlingsledaren / Komministern Och Ryggen På Tomas G .


Här Bakifrån Ser Vi Ryggen På  Arne W  Med PERSONLIG - ASSISTENT Helen.


Här Ser Vi  Komminister / Diakonen  Bakom Det Lilla Altaret Med Nattvarden Kvar.  Vi Ser  Ryggen På  Arne W  Med PERSONLIG - ASSISTENT Helen.




Här Ser Vi  Ryggen På Tomas G Bakifrån Sätt i  Kyrkbänken .




Här Ser Vi  Ryggen På  Tomas G  Bakifrån  Sätt  i Kyrkbänken Och Vi Ser PERSONLIG -  ASSTENT Helen  Till Arne W.






Här Ser Vi  Underteknad Bära Korset Vid Utgångspsalmen.




Här Ser Vi  En Bild På Underteknad Bära På Korset  Från Altaret  Till Entrén Längst Ned . Där Sätter Jag Korset i En Träfotshållare . Under Gången Avslutas Gudstjänterna Eller Högmässorna Med En  Utgångspsalm Då Står Hela Församlingen Upp i Kyrkbänkarna .




Här Ser Ni  Mej  Med  Korstet Hännderna Stadigt Och Försiktigt Bära Jag Ut Det Fina Träkorset Ner Till Entrén Längst Ned . Här Ser Ni En Annan Bild Där Jag Syns Lite Tydligare .




Här Ser Ni Mej Bakifrån Med Träkorset Under Utgångspsalmen. Då Jag Nu Är Mitt i Kyrkgången På Väg Ned Mot Entrén Längst Ned. Där Kommer Jag Att Sätta Ned Träkorset i En Träfotshållare .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar