lördag 24 december 2011

2011 DECEMBER LINKÖPINGSBILDER JULAFTON

Här Ser Vi Den Vita Villan På Framsidan Som Jag Tillbringde Mycket Av  Min Tid  Under Skolåldern 1983   -    1988. Och Under Ungdomsåren ÅRTALEN Mellan  1983 -    2005.
Här Ser Vi Den Vita Villan På Framsidan. Där Jag Tillbringade Mycket Av Mina Ungdomsår Mellan ÅRTALEN 1983 -   2005.
Här Ser Vi Framsidan På Den Vita Villan Där Jag Tillbringade Under Min Skoltid ÅRTALEN 1983  -   1988. Och Under Ungdomsåren  1983 -   2005.
Här Ser Vi Den Vita Villan Som Jag Hadde Personlig Annknytning  Till Mellan ÅRTALEN  1983  -  2005.
Här Ser Vi Den Vita Villan På Framsidan. Som Jag Tillbringade Mycket Av Min Tid Under Skolåldern 1983 -   1988 Och ÅRTALEN Mellan 1983  -  2005.
Här Ser Vi Ett Mycket Fint Rosa Hyreshus Som Renoverades Inomhus Och Fasadrenovering På Utsidan.
Här Ser Vi Det Vita Huset På Framsidan.  Där Jag Tillbringade Mycket Tid Under Skolåldern 1983  -    1988. Och Under Min Ungdomstid ÅRTALEN  1983 -  2005.
Här Ser Vi Det Vita Huset På Framsidan Där Jag Hadde  Viss Annknytning Till Under Min Skoltid Och Mina Ungdomsår. ÅRTALEN  1983  -   2005.
Här Ser Vi Ett Annat Hus Bege Färg. Men För Några År Sedan Var Gult Eller Ljusbeget På Utomhus På Ytterfasaden. Och Som Renoverats På Insidan Eller Invändigt.
Här Ser Vi Det Gul- Bega Huset Som Nu Är Totalrenoverat På Utsidan Och Insidan.
Här Ser Vi Det Vita Huset På  Framsidan Där Jag Hadde Annknytning Till Under ÅRTALEN 1983   - 2005.
Här Ser Vi Det GUL- LJUSBEGA Huset På Framsidan.


Här Ser Vi Det LJUS- GULBEGA Huset På Framsidan.
Här Ser Vi Ett Annat Hus På Framsidan Som Har Totalrenoverats Både Inomhus Eller Invändig Och Utvändigt.
Här Vi Ser Vi Det Bega Huset På Framsidan. Utmot Gatan.
Här Ser Vi Det Ljus- Bega Huset Med Sin Fina Design Och Med Sina Vita Knutar.
Här Ser Vi Ett Annat Hyreshus Med Gråaktig Färg Och Med Ljusblåa Balkonger.
Här Ser Vi Det Gråaktiga Huset Med  Sina Ljusblåa Balkonger.
Här Ser Vi Det Gråaktiga Huset Med Sina Ljusblåa Balkonger.
Här Ser Vi Studendthemmet FLAMMAN.
Här Ser Vi Bollplanen Som Ligger Intill Studenthemmet FLAMMAN I LEKTORSHAGEN.
Här Ser Vi Bollplanen Som Ligger Utmed G-C Vägen I LEKTORSHAGEN.
Här Ser Vi Studenthemmet FLAMMAN I Stadsdelen GOTTFRIDSBERG.
Här Ser Vi Den Osedvanligt Gröna Gräsmattan Vid Studenthemmet FLAMMAN.
En Sådan Här Grön Gräsmatta Är Det Sällan Man Ser På JULAFTONEN.
Här Ser Vi Tallarna Som Omger Studenthemmet FLAMMAN.
Här På Studentboendet FLAMMAN  Känner Jag Många Som Tillbringat Sin Fritid Under Studietiden Vid LINKÖPINGS -UNIVERSITET.
Här Ser Vi FOLKUNGASKOLANS NYA IDROTTSHALL.
Här Ser Vi Den Nybyggda IDROTTSHALLEN Vid FOLKUNGASKOLANS Grusplan.
FOLKUNGASKOLAN Är Ett Av LINKÖPINGS KOMMUNS GYMNASIESKOLOR. Som Byggdes Om Efter Nedläggningen Av Tidigare Låg - Mellan Och Högstadieskolan Med Samma Namn.
Här Ser Vi Villket År FOLKUNGASKOLAN Byggdes Villket Har Blivit Allt Vanligare Nu För Tiden.
Här Ser Vi FOLKUNGASKOLANS Framsida. Med Cykelställen På Skolgården.
Här Ser Vi Att FOLKUNGASKOLANS GYMNASIESKOLA Är Väldigt Stor Och Fin Efter Den Stora Renoveringen.
Här Står Jag På Kullen Eller Berget  På FOLKUNGASKOLANS Skolgård Och Tar Ett En Annan Bild På  Framsidan. Och Lite Annan Bild Överblicksbild.
Här Ser Vi En Annan Vy Över FOLKUNGASKOLANS Skolgård Och Matsalen Som Renoveras.
Här Ser Vi FOLKUNGASKOLANS Matsal Som Totalrenoveras För Asbest.
Här Ser Ni Kullen Jag Stog På När Jag Tog Dessa Bilder På FOLKUNGASKOLANS Matal Och Huvudbyggnaden Av FOLKUNGASKOLAN.

1 kommentar: