lördag 24 december 2011

2011 DECEMBER LINKÖPINGSBILER JULAFTON

Trot Eller Inte Men Nu Är Det JULAFTON. Men Ingen SNÖ Eller VINTER På Marken I LINKÖPING.
Här Ser Ni Hur Milt Vädret Var I LINKÖPING Under JULHELGEN.
Här Ser Ni ICA NÄRA SKOLGATAN På Bild Lite Folk i Rörelse.
Här Ser Vi  ICA -  NÄRA SKOLGATAN  Lite Närmare. Där Handlade Jag Mycket I Min Ungdom.
ICA -NÄRA SKOLGATAN Som Ligger  Som En Kvatersbutik i Stadsdelen GOTTFRIDSBERG.
ICA - NÄRA SKOLGATAN Går Mycket Bra Beronde På Att Många Äldre Och Studenter Handlar Där.
Här Har Vi En Annan Gata Som Ligger i Stadsdelen GOTTFRIDSBERG.
Det Här Huset Har En Gång Tiden  Varit Grått Och Gult. Men Nu Är Färgen Vit.
Ett Äldre Fint Hus i Vit Färg Mycket Fint Tycker Jag.
Och Dessutom Nyrenoverat Invändigt.
Och Som Ni Ser Så Smälter Grannfastigheten In Med Sin Gröna Färg.
Här Har Vi Ett Annat Fint Gult Hus IForm Av En Mindre Radhuslänga. På SKOLGATAN i Stadsdelen GOTTFRIDSBERG.
Här Ser Vi Det Fina Radhuset i Gult Tegel Och Med Bruna Knutar.
Det Fina Radhuset Smälter In I Den Anndra Bebyggelsen Runt Omkring  På SKOLGATAN I Stadsdelen GOTTFRIDSBERG.
Här  Ser  Vi Det Mycket Fina Radhuset Med Sin Fina Design.
Här Ser Vi Ett Annat Hus Med Olika  Färger  Med Gult Och Bege Färg Med Vita Knutar.
Här Ser Vi Det Fina Lilla Huset Med Sina Gula Och Bega Färger Och Med Dom Vita Knutarna Som Ligger I Stadsdelen GOTTFRIDSBERG .
Jag Tycker Att Det Gamla Fina Huset Som Är Nyrenoverat Har En Mycket Fin Desegn.
Här  Ser Ni Det Fina Radhuset Men Nu  I En Annan Vinkel Sätt.
Med Balkonger I Brun Färg Och Med Trästaket. Och Buskar Runt Omkring.
Här Ser Vi Framsidan Av Radhuslängan Med Uteplatser Och Balkonger.
Här Ser Vi Då Framsidan Av Radhuset På KAMPLYCKEGATAN I Stadsdelen GOTTFRIDSBERG.
Här Ser Vi Baksidan På En VIT Villa Som Undertecknad Har En Viss Annknytning Till I Min UNGDOMSTID Under Skolåldern Åren Mellan 1983  -1988.
Här Ser Vi Baksidan På Den Vita Villan Som Undertecknad Tillbringade Mycket Tid Mellan
Årtalen 1983  -      2005.
Här Ser Vi Baksidan På Den Vita Villan Där Jag Tillbringade Mycket Av  Min Tid Årtalen 1983 -    2005. Och Under Min Skoltid  1983   -    1988.
Här Ser Vi  Den Vita Villan Som Jag Tillbringade Mycket Tid Av Mina Ungdomsår I Mellan Årtalen 1983  -     2005.
Här Vi Den Vita Villan Som  Jag Hadde Annknytning Till Under ÅRTALEN 1983  -   2005.
Och Under Min Skoltid ÅRTALEN 1983  -   1988.
Här Ser Vi   Den Vita Villan Där Jag Tillbringade Under Min Ungdomstid ÅRTALEN 1983  -  2005. Vi Ser Här Baksidan.
Här Ser Vi  Den Fina Äldre Huset Med Dom Fina Färgerna Som Går I Gult Och Bege Med Vita Knutar.
Det Här Gamla Huset Har Renoverats Både Invändigt Och Utvändigt.
Jag Tycker Att Huset Har En Fin Design Med Den Gula Och Bega Färgen Med Vita Knutarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar