lördag 12 november 2011

2011 NOVEMBER LINKÖPING HÖSTBILDER

Vi  Har Nu  Kommit Till För Mej Gator I GOTTFRIDSBERG / TORNHAGEN. Som Jag Tillbringade Mycket Tid  IBörjan Av 1990- TALET.
Här Är Jag På Väg In På Dom Nostalgiska Linköpingsgatorna.
Här Kommit Fram Till En Gata Som Jag Gått Mycket På I LINKÖPING.
Här Ser Vi  Också  En Gata I LINKÖPING  Jag Gått Mycket På IBörjan Av 1990- TALET.













Här Ser Vi Gator Med Verklig Nostalgikänsla i För Mej.




Här Ser Vi  En Gata Där En Känd Skådespelare Växte Upp I Sin Barndomsdagar.
Här Ser Vi Den Kända Skådespelarens Gata Som Heter Parkgatan.
Här Ser Vi  Den Gatan Där En Viss   Skådespelare Som Var Rikskänd I SVERIGE Och LINKÖPING.
Jag Skulle Gissa Att Det Börjat Ringa Lite Klockor Nu Vem Den Rikskända Skådespelaren Var Som Kom IFrån LINKÖPING.
Nu Har  Vi Kommit Fram Till En Gata  Som   Jag Har Personlig Annknytning Till.
Här Ser Ni Den Gatan Lite Närmare Som Jag En Mycket Nära Relation Till.
Här Ser Vi En Gata Som Jag Vistades På Mycket I Början Av 1990- TALET.
Här  Ser Ni Hur Fina Omgivningarna Är I GOTTFRIDSBERG / TORNHAGEN En 2 Stycken Stadsdelar I LINKÖPINGS KOMMUN.






Här Ser Vi  Ett Hus Som Jag Har En Mycket Nära Annhörig Till Mej Bott IBörjan På 1990- TALET.
Här Ser Samma Hus Som En Mycket Nära Annhörig Till Mej Bodde IBörjan 1990- TALET.
Här Närmare Vi Oss Det Aktuella Huset Med Bostadsrätter Ägda Av HSB.
Vi  Har Nu Kommit In På Den Aktuella Gården.  På OMBERGSGATAN I  LINKÖPING.  Där En Mycket Nära 
Annhörig  Till  Mej  Bodde IBörjan Av  1990 -  TALET.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar