lördag 12 november 2011

2011 NOVEMBER LINKÖPING HÖSTBILDER

Här Ser Vi  Ett Hus Som Jag Hadde Personlig Annknytning Till Under Min Ungdomstid / Skolåren Mellan Åren 1984  -   1994.
Här Ser Vi Dom Fina Radhusen På Framsidan  Mot  Gräsmattan  Grönområdet.
Här Ser  Vi  Samma Hus Som Jag Hadde En Personlig Anknytning Till Under Min Skoltid Och Mina Ungdomsår  Mellan  Åren 1984 -  
1994 MIDSOMMAREN.
Här Ser Vi  Ett Hus Där Jag Har Haft En  Nära Annhörig Som Bodde Där.
Här Ser Vi  En Gräsplan Som Det Spelades Mycket Fotboll På En Perfekt Grönyta För Fotboll Och Annan Lekfull Aktivitet.
Här Ser Vi  Framsidan På Radhuslängan  Och Huset Där En Mycket Nära Annhörig Till Mej Har Bott Tidigare.
Här Ser Vi  Grönytan Med Den Fina  Gräsmattan  Med Radhusens Framsida. Färglada Radhus Som Sätter Färg På Tillvaron.


Här Ser Vi Huset Där Jag Vistades Mycket Under  Min Barndomstid Och Ungdomstid Under Åren 1984 HÖSTEN -   1994 MIDSOMMAREN.
Här Ser Vi Dom Färgglada Radhusen  Framsidan Mot Den Gröna Gräsmattan.
Här Ser Vi För Mej Ett Bekant Hus  Med Personlig Annknytning Till.




Här Ser Vi Samma Villa Eller Hus IGen.
Här Ser Vi Villan Som Jag Hadde En Personlig Annknytning Till Under Min Skoltid Och Ungdomstid Mellan Åren 1984 HÖSTEN  -   1994  MIDSOMMAREN.
Här Ser Vi Villan Med En Personlig Annknytning Till Under Min Skoltid Och Ungdomsåren I LINKÖPINGS KOMMUN Mellan Åren 1984 HÖSTEN -    1994 MIDSOMMAREN.
Här Har Vi Baksidan På Det Aktuella Huset Eller Villan Om Ni Så Vill Kalla Det.
Här Ser Vi Huset Eller  Villan Med Personlig Annknytning Till Mej Under Min Skoltid Och Ungdomstid Mellan  Åren 1984 HÖSTEN -   1994 MIDSOMMAREN.
Här Ser Vi Också Baksidan På Huset Eller Villan. Med Höstfärgerna På Häcken. Och Den Osedvanligt Gröna Gräsmattan.


Här Ser Vi En Annan Bild På Baksidan  På Huset Eller Villan  Med  Personlig Annknytning Till
Mej  Under Skoltiden Och Mina Ungdomsår Åren Mellan 1984 HÖSTEN  -    1994  MIDSOMMAREN.
Här Ser Vi Baksidan På Villan Eller  Huset På  En  Tidigare Omnämnd Gata I LINKÖPINGS KOMMUN.
Här Kommer En Till Bild På Villan Eller Husets Baksida. Med Personlig Annknytning Till Mitt Liv  Under Min  LINKÖPINGSTID.
Här Ser Ni Baksidan På Villan Eller  Huset. Som Jag Har En Personlig Annknytning Till.
Här Ser Vi Radhusen Med Framsidan Åt Gröna Gräsplanen Eller Gräsytan. Där Det Förr Spelades Mycket Fotboll På Och Lektes På.
Här Ser Vi Baksidan På Villan  Eller  Huset  Som Jag Har En Personlig Annknytning Till Under Min LINKÖPINGSTID.

1 kommentar:

  1. Hej Andreas!
    Så, det ser ut så i Linköping vid din gamla skola.
    Tänk, jag skulle oppna advokatbyrå där, men det
    blev Tranås istället år 1921, som du kommer ihåg?

    Kära hälsningar från Fritiof N.

    SvaraRadera