lördag 12 november 2011

2011 NOVEMBER LINKÖPING HÖSTBILDER

Här Ser  Ni  En Av Portingångarna  I Det Nämnda Huset.
Här Ser Vi  Samma Portingång Samma Portingång En Gång Till.
Här Vi Cyklar Utanför Nämnda Huset. Där En Mycket Nära Annhörig Till Mej Bott IBörjan Av 1990- TALET.
Här Ser Vi  Samma Portingång IGen Men Nu På Höjden.
Här Ser Vi Gården  Från Ett Annat Håll.
Här Ser Ni En Annan Bild På Gården Intfarten Till Gården
Här Ser Vi  En Grannfastighet Som Ligger Brevid .
Här Ser Vi Samma Grannfastighet Som Tidigare.
Här Kommer Ännu En Bild På Grannfastigheten.
Här Har Vi Ett Daghem Och Pakeringsplatser.
Här Ser Vi  Föregående Fastighet. Där Jag Hadde En Nära Annhörig Som Bodde IBörjan 1990- TALET.
Här  Har Vi Daghemet / Förskolan Och Parkeringsplatserna.
Här  Har Vi  Den Sammanhängande Fastigheten Där Jag Hadde En  Nära Annhörig Som Bodde IBörjan Av 1990- TALET.
Här SerVi Den Långa Bilparkeringen Med Många Olika Bilar.
Här Ser Vi Den Sammanhängande Fastigheten Där En Nära Annhörig Till Mej  Bodde IBörjan Av 1990-TALET.
Här Den Sammanhängande Fastigheten Där Jag Hadde En Nära Annhörig Som Bodde IBörjan  1990- TALET. Dom Här Fastigheterna Reoverades IBörjan 1990- TALET Och Är Bostadsrätter  Som Ägs Av HSB.
Här Ser Vi Den Långa Parkeringen Med Många Bilar Som Står Parkerade.
Här Ser Vi Framsidan På Den Sammanhängande Fastigheten Där En Nära Annhörig Till Mej Bodde IBörjan 1990-TALET.
Här  På  Parkeringen Står Många Olika Bilar Parkerade.
Här Ser Vi Framsidan På Den Fastighet Där En Nära Annhörig Till Mej Bodde IBörjan 1990- TALET.
Här Ser Vi Framsidan På Den Fastighet Där Jag Hadde En Nära Annhörig Som Bodde IBörjan 1990- TALET. Dom Här Fastigheterna Är  Nyrenoverade Och Förvaltas Av HSB.  Dom Är Alltså Bostadsrätter.
Här Är Framsidan På Den Fastighet Som En Annhörig Till Mej Bodde IBörjan Av 1990- TALET.
Här Ser Vi  Den Fastighet Där Jag Hadde En Mycket Nära Annhörig Som Bodde IBörjan Av 1990-TALET.
Här Ni Framsidan På Den Fastighet Där Jag  Hadde En Mycket Nära Annhörig Som Bodde IBörjan 1990- TALET.
Här Ser Vi Bilparkeringen Som Var Det Första Man Såg IFrån Den Bostadsrättslägenheten. Där Min Mycket Nära Bodde IBörjan 1990-TALET.
Här Ser Vi  Samma Bilparkering Som Innan På Framsidan Av Den Gården Där Jag Hadde En Mycket Nära Annhörig Som Bodde IBörjan Av 1990- TALET.
Här På Parkeringen Står Ensammen Golf Wolkswagen Av Nyare Modell.
Från Den Bostadsrättslägenheten Kunnde Man Även Se HSB Egen JULGRAN På Vintern.
Här Ser Vi En Annan HSB Fastighet. Även Den Med Bostadsrätter.
Här Ser Vi Dom Utanpåliggande Inglasade Trapphusen Och Dom Ogivande Tallarna.
Här Ser Vi Den Rosa HSB FASTIGHETEN IFrån Sidan.
Rosa Tycker Jag Är En Väldigt Fin Färg På En Nyrenoverad HSB Fastighet.
Lite Bilar Står Parkerade Både På Framsidan Och På Gaveln. Vid HSB Fastighetskontor Som Ligger På Gaveln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar