söndag 6 november 2011

2011 NOVEMBER TILL MINNE EFTER MIN MAMMA

Så Här  Ser  Det Ut Hos Mej På Kvällarna Nu  För Tiden. Jag Tänder Värmeljus För Att Minnas Min Mamma Som Var Den Bästa Mamma Jag Haft . Min Mamma Var Världens Bästa Mamma.
Här Ser Vi Hur Fint Värmeljusen Brinner  För Min Mammas Minne.
Här Ser Ni  En Av 2St Nya Värmelyktor  Som Jag Tänder Varje Kväll Tänder Jag Nästan Alla Värmeljus För Min Mammas Minne.
Här Lyser Den  Anndra Värmelyktan Och Ett Litet Värmeljus  i En Liten Mässingslyckta Lyser Också På TV-Bordet i Vardagsrummet.
Här Ser Vi Den Ena Ljuslyktorna Och En  Liten Glaslykta Med Rosa Omtag På Som Min Underbara Fröken IFrån Sätra Skola Givit Mej   För Länge Sedan.
Här Ser Ni Mitt Anndra Vitrinskåp Som Är Ett Arv Efter Min Mamma Också. Det Skåpet Hadde Min Mormmor Och Morfar Innan Då Dom Levde.
Här Ser Ni Vitrinskåpet På Sin Nya Plats i Mitt Vardagsrum Här Nere i JÖNKÖPING.
Här Ser Ni Lite Mera Av Vitrinskåpet Som Under Årens Lopp Haft Många Olika Färger.
Här Ser Ni Hela Vintrinskåpet Med Värmeljus Och Porslinskoppar Som Står i  Överdelen. Det Är Också Ett Arv Efter Min Mamma.
Jag Tycker Att Det Nya Vitrinskåpet Passar In På Sin Nya  Plats i Min Lägenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar