lördag 5 november 2011

2011 NOVEMBER SKOGSKYRKOGÅRDEN JÖNKÖPING

Här Ser Vi  Entrén Till Skogskyrkokappelet  JÖNKÖPING. Vi Ser Även Den Fina Vita Ljusa Fasaden.

Här Ser Vi Utsikt Från  Skogskyrkokapellet JÖNKÖPING  Mot Den Västra Begravningsfältet Omgivet Av Björk Och Tall.


Här Ser Vi Också Bilder IFrån Fältet Mot Västra Begravningsfältet Med En Mycket Fin Utsikt.



Här Ser Vi Skogs-kappel-let Från Lång-sidan Vid Skogskyrkogården JÖNKÖPING.


Här Ser Vi Ännu En Bild På Skogskyrkokapellet Vid Skogskyrkogården JÖNKÖPING.
Här Ser Vi Skogskyrkokappellet Vid Skogskyrkogården IFrån Långsidan Sätt.




Här Ser Man Nu Att  Det Börjar På Att Skyma På Över Skogskyrko-kapellet På Skogskyrkogården.
Här Ser Vi  En Soldisig Lördags- Eftermiddag  Vid Skogskyrkokapellet På  Skogskyrkogården. Ett Mycket Ovanligt Milt Novemberväder På ALLA HELGONS DAG.
Här Ser Vi Skogskyrkokapellet Bakifrån Vid Skogskyrkogården.



Här Är Bilder På Västra Fältet Med Begravningsplatser. Eller Södra Fältet Om Man Vill Det.
Här Vi Nu Kommit Fram Till Den Graven Jag Och  PERSONLIG -  ASSISTENT JOHAN Och Jag Letade Efter.


Här Ser Vi En Mycket Fin Begravningssten På Skogskyrko-gården i  JÖNKÖPING.










Den Här Graven Har Smyckats Mycket Vacker Inför ALLA HELGONS DAG.
Nu Har Det Börja Skymma På Mer Och Även Den Här ALLA HELGONS DAG Börjar Nu Gå Mot Sitt Slut.

1 kommentar:

  1. Jag följer en begravning på youtube som heter Kristina begravning. Någon ortodox religion. Tycker mig känna igen Skogskyrkogården genast fast jag bara varit där 3-4 gånger och besökt mormor och morfars grav. Vacker!

    SvaraRadera